torsdag den 29. december 2011

Julechallenge #25 #26 #27 #28 #29

Juleblogchallenge for den 25. 26. 27. 28 og 29. december 2011.¨

#25: Vis os dine julegaver. Jeg skriver det på listeform og der kommer ikke billeder til alle gaver.
Irene: Wulffmorgenthaller's top 1000 bog og scrubs sæson 2 på dvd.
Mor og far: Det ønsker jeg ikke at skrive, da det er en værdifuld gave.
Mormor og morfar: Tøj. En kjole, en trøje og en tunika. Tunikaen var for stor, så den har jeg byttet til en t-shirt med pailetter.
Onkel Søren og onkel Michael: Et gavekort.

#26: Dagens outfit. Jeg tager det tøj jeg har på idag.
En lysegrøn papfars pige langærmede trøje. Cowboybukser.

#27: Det sidste jeg spiste og drak: Jeg har lige spist to rundstykker med margarine og pålægschokolade
 og to glas appelsin juice.

#28: Nytårsfortsæt: Jeg har ikke noget nytårsfortsæt. Jeg skal bare læse minimum to eller tre bøger. Jeg er sååååååå dårlig til at få mig selv til at læse.

#29: Hvor er jeg om 5 år: Om 5 år er jeg 17 år og 7 måneder, så næsten 18. Jeg går sandsynligvis i gymnasiet igang med at tage min uddanelse. Jeg vil gerne være lærer, men jeg ved ikke helt om jeg virkelig gerne vil. Måske om nogle år vil jeg hellere være noget andet. Men jeg tror ejg holder fast i lærer. Men hvem ved.

Vi ses imorgen til den allersidste julechallenge i år.

1 kommentar:

  1. Nu skal du jo faktisk læse 12 bøger, da vi har lavet vores lille udfordringsleg ;)

    SvarSlet