søndag den 4. december 2011

Julechallenge #4

Nu er det den 4. december og det er 2. søndag i advent og jeg skal lave mad´. Jeg skal lave kyllingefilet med pommes frites til. Opskriften har jeg fra en hjemkundskabstime, hvor jeg var ï gruppe med en der hedder Nischa.

Idag skal i høre om min 2. søndag i advent i julechallengen.
Til advent har vi adventskrans, som vi tænder om aftenen. Jeg giver en adventsgave til min mor sammen med Irene og så giver jeg også Irene en gave. I dag fik hun nogle blå pyntesten af mig. Hun giver også mig adventsgave og min far giver altid min mor et skrabelod sammen med gaven.
Idag fik jeg tredje bog om Dina og hendes familie. Den hedder Slangens gave. Eteren hedder Skammerns datter og bogen er skrevet af Lene Kaaberbøl. Jeg fik også filmen Spiderwick fortællingerne.
Fra bagsiden: Fra det øjeblik,hvor familien Grace flytter ind i et gammelt, afsideliggende hus, begynder der at ske sære ting. Da Jared (Freddie Highmore, Charlie og chokoladefabrikken) undersøger sagen, opdager han Arthur Spiderwicks-husets hemmelighed: En skjult, parallel verden fuld af fantasivæsner! Nu hvirvles Jared og hans søster og tvillingebror ind i et uforglemmeligt eventyr, mens de forsøget at bevare bogens hemmeligheder. Spiderwick fortællingerne er baseret på den populære bestseller-bogserie og fuld af nonstop action.
-"en fantastisk fantasy-fortælling for alle aldre!"
(Shawn Edwards, FOX-TV)
Det fik jeg af Irene.

Af min mor fik jeg et par hyggesokker i pnk fra Tiger I str. one size og der var også en øjenskygge tror jeg. (Calvin Klein) der var også en mascara fra Veryme. Jeg kender ikke mærket Veryme. Hvis du gør det, må du meget gerne skrive lidt om det i en kommentar.
Øjen skyggen fra Calvin Klein er ikke rigtig en øjenskygge. På pakken står der: Sheer créme. Ombre a paupeyeshadow. Leres creme.
Jeg ved ikke helt hvad det er der står. Meget mystiks. Jeg har lige prøvet at mærke på det og det føltes ligesom creme, men det var bare sort i stedet fro cremefarve.

Vi ses imorgen hvor jeg skal skrive om noget jeg har bagt. Det vil ejg glæde mig til, men det bliver nok uden billede, men der kommer måske et billede alligevel. Nu må vi se.


Det er jule, blog challengen som jeg følger.

1 kommentar: