torsdag den 22. december 2011

Julechallenge #22

Goddag :)
I dag skal jeg skrive om ting jeg ikke kan undvære i hjemmet. Jeg vil lave en top 10 og så vil jeg beksrive dem til sidst inden jeg slutter.

1) Min seng.
2) Min telefon + oplader.
3) Min ynglingsbamse.
4) Køleskabet.
5) Sofaen.
6) Mit tv.
7) Mine film.
8) Min kalender.
9) Toilettet.
10) Uret.

Nu vil jeg beskrive de 10 ting og jeg gør på samme måde som før.

1) Jeg kan ikke undvære min seng, fordi den er bare noget af det bedste jeg kan lide (hvis vi kun snakker om møbler nu, men hvis vi ikke gør er det jo nok noget af det som der ville komme efter min familie og venner.)
2) Jeg kan ikke undvære min telefon og selvfælgelig min oplader til den, fordi hvis man nu skulle komme ud for en ulykke i hjemmet så er det rart at have sin mobil og opladeren er hvis mobilen snart gik ud eller allerede er gået ud, så er det rart med en poplader.
3) Min ynglingsbamse har jeg valgt, fordi jeg fik Missy (som den hedder) da jeg blev født, så jeg ville helt klart ikke kunne undvære Missy.
4) Køleskabet er kun med, for ellers kan man ikke få kold mælk og pålæg.
5) Sofaen, fordi jeg kan bare ikke undvære sofaen.
6) Mit tv, fordi jeg kan ikke undvære tv'et.
7) Mine film, fordi det er rart at kunne se film og hvis man ikke har nogle film er det svært at se film.
8) Min kalender, fordi det er rart at kunne følge med på hvilken dato, måned og ugedag det er på året.
9) Toilettet, fordi det er rart at kunne være på toilet uden at folk skal kunne se på en, for det er ubehaligt (ikke at jeg har prøvet det, for det har jeg ikke, men jeg kunne forstillem ig at det er ubehaligt.)
10) Uret, fordi deter rart at kunne se hvad klokken er, så man ved hvornår man skal gøre sig klar til at tage afsted eller hvornår butikkerne åbner.

Det var julechallengen for i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar