fredag den 23. december 2011

Julechallenge #23

Idag er det jo så sandt den 23. december og sidste dag for Ludvig, Rebekka, Rasmus, Nicolas og Stygge Krumpen for at nå at finde dn sidste kronering i Maria's krone. Nå men nu til julechallengen idag.
Det handler om de ting man laver i dag.
Jeg skal ike rigtig lave noget idag, jeg ksal pynte juletræ med min mor og måske søster, så skal jeg se en film klokken på Disney Channel. Det er filmen der hedder: Held og lykke Charlie-filmen: Road Trip.
Jeg glæder mig til at se den, fordi jeg tror den er sjov.
Så skal jeg også spise risengrød og drikke nisseøl, og ordne lidt julekalendre og så skal jeg slappe af inden i morgen juleaften.

Jeg vil ikke love at jeg får skrevet i morgen da jeg skal nå en del. Jeg skal i bad og jeg skal hjælpe med at lave mad og ordne julekalendre og jeg skal også klæde om og tage lidt sminke på og jeg skal glatte mit hår tror jeg, og så prøve på at sætte det pænt op og så viæ jeg også gerne slappe lidt af inden min onkel kommer. Så jeg lover ikke noget om at jeg skriver imorgen og hvis jeg ikke får skrevet så skriver jeg om det den 25. både for den 24. og 25. december.
Vi ses næste gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar