mandag den 12. december 2011

Julechallenge #8 #9 #10 #11 #12

Hej. Jeg ved godt at jeg ikke har lavet julechallenge siden den 7. december. Jeg beklager også meget. Undskyld.

#8: Gik ud på at man skulle vise noget man selv har lavet. Jeg har ikke et billede af noget som ejg selv har lavet, men jeg har lavet lav-selv-julepynt. Det skulle forestille engle eller nisser til juletræet.
#9: Din ynglings opskrift på julegaver. Det er npget der er nemt eller svært, men jeg vil helst købe julegaver og det har jeg også gjort til min familie. Jeg kan også godt finde på at lave en gave eller ting til gaven selv, men det sker meget sjældent.
#10: Der ligger alt muligt "lort" på mit skrivebord, så der er ikke så meget at forklare om det.

#11: 3. øsndag i advent. Der skete ikke å meget. Vi var i Den gamle by i Århus. Og så spiste vi ude ved min mormor og morfar. Så da vi kom hjem derude fra tændte vi adventskransen og kalenderlyset. På kalenderlyset er vi kun nået til nummer 11.
#12: Vi os dit hjem udefra. Jeg tog ikke et billede, fordi for det første var det dårligt vejr. For det andet har jeg ikke lyst til at billedet skal blive sløret pga. regn og blæst. For det tredje... det ved jeg ikke.

Vi ses imorgen. I morgen skal jeg vise et billede jeg har taget xD :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar