onsdag den 21. december 2011

Julechallenge #18 #19 #20 #21

I'm sorry... Jeg ved godt det er noget tid siden, men jeg beklager dybt at jeg ikke har skrevet. Nu skal vi starte med julechallengen og vi starter med den 18. december som jo altså var i søndags.

18) 4. søndag i advent: Som jeg har sagt før, så har vi jo en adventskrans og i søndags tændte vi alle lys og vi nået næsten at brænde det fjerde lys helt ned, og vi tændte det endda først om aftenen. Jeg laver mad om sændagen og jeg lavede tartelletter. De var SINDSYGT gode :)

19) Et youtube klip jeg godt kan lide: http://www.youtube.com/watch?v=WIM-AGEVstk Jeg kan godt lide det her youtube klip, fordi det er så sødt. Mere er der ikke at sige.

20) En juletradition: Vi pynter  næsten altid vores juletræ den 23.december. Ved ikke hvorfor, men det er vores juletradition.

21) De 10 mest hørte sange:
1) Feliz navidad
2) Missing my nemesis
3) Kære linedanser
4) Vi afsted med Nissebanden i Grønland
5) Nu det jul med Nissebanden i Grønland
6) Julie Maria - "Pagten" Title Song "Uden Hinanden" - DR Julehilsner til Grønland
7) Phineas and Ferb- J Pop (Welcome to Tokyo) Full Video and Song

Ingen kommentarer:

Send en kommentar