lørdag den 3. december 2011

Julechallenge #2 og #3

Igår nåede jeg ikke lige at fortælle ti facts om mig selv, så det vil jeg gøre idag.

Julechallenge #2:
1: Jeg ser tit og tit men julekalender på dr.dk/bonanza
2: Jeg kan gost lide "Marry You" med Bruno Mars og Glee.
3: Kan hele teksten med melodi til "Vi er afsted" i Nissebanden i Grønland.
4: Jeg elsker decemeber måned.
5: Jeg kan godt lide var kakao med skumfidusser og/eller flødeskum.
6: Hører julesange næsten hele året rundt.
7: Hader at være ked af det, men kan godt lide at få støtte fra andre, som står mig meget nær.
8: Elsker risengerød med kanal og smør.
9: Kan let få grineflip.
10: Synes at skuespillerne i Nissebanden i Grønland er gode.
Jeg tilføjer lige et ekstra et.
11: Mit ynglingsfag er engelsk.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=aEznvZId05k
Alle skuespillerne er der.

Julechallenge #3: Ting man altid har på sig. Faktisk så har jeg ikke rigtig noget på mig altid andet end tøj og det tæller jo ikke med her. Min telefon kan godt ligge i min taske eller i mit skab en hel dag uden jeg bruger den og har den på mig. Mit ur bruger jeg heller ikke så meget mere som jeg har gjort før. Så jeg har ikke rigtig noget på mig altid.

1 kommentar:

  1. Du havde vidst travlt da du skrev det her xD Det er i hvert fald gået stærkt haha.

    SvarSlet