lørdag den 17. december 2011

Julechallenge #15 #16 #17

15: Noget jeg er stolt af. Jeg er stolt af mig selv. Vi havde national test i matematik kun en prøve, men jeg synes det gik okay godt. Jeg satser på at jeg næsten havde alle spørgsmål rigtige. Håber jeg uhvertfald.
16: Mit største ønske. En føntørrer. Bruge renten mn mors eller min søsters, så en føntørrer.
17: Julegaveønsker. Nu kommer der en masse.


Wii aktivitets spil      
Cd’er                               
Film                                 
Stjernetegnskrus           
Pandora vedhæng    

Dick Kaysø film         
Play station 2 spil 
Pyjamas, lang
PC spil
Brætspil
Elektriske fyrfadslys
Cardigan
Twillight nr 3 og 4 (bog)
Langærmede kjoler
Hyggesokker
Luftboblemaskine til akvarie
Tunikaer
Scrubs minus sæson 1  
Elastiske bælter
Topmodel malebøger
Kjoler
Bluser
Papfars pige tøj

De unge mødre dvd sæson (1+2) og (3+4)
Tingene på billederne, er for at vise hvad jeg mener J
Ord/tal i parentes hører sammen J
God  julegaveønske tur

Der er så meget plads fordi der er billede, som jeg ikke ligger ind.






















































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar