søndag den 6. november 2011

Julen nærmer sig

Jeg ved godt at det er lang tid side at jeg sidst har skrevet. Jeg beklager dybt.
Nå men nu nærmer vi os jo julen og det er vi jo mange der glæder os til (blandt andet mig), og det er jo bare deligt.
Jeg vil lige finde på nogle spørgsmål og så vil jeg stille dem til jer og selv besvare dem også :)
Hvad skal du lave i juleferien? Jeg skal bare hygge og sove længe, ellers skal jeg ikke rigtigt lave noget lige forløbligt. Måske være sammen med min kusine en dag :)
Skal du have nogle julekalendere? Jeg skal have en skrabejuleklander og ellers skal jeg ikke have nogen, kun mine adventsgaver.
Hvis du får adventsgaver, får du så også gaver den 23. og 24. december. Hvorfor/hvorfor ikke? Ja, jeg får også gaver den 23. og 24 december. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror at det er fordi det er en såkaldt tradition vi har herhjemme.
Hvad plejer du at få til aftensmad juleaften? Vi plejer at få flæskesteg og and med almindelige hvide kartofler og brune kartofler og almindelige chips og menuchips og ris alá mande.
Hvem plejer du at være sammen med juleaften? Det er lidt forskelligt, men min mor, far, min storesøster og min mormor og morfar og så mine to onkler. Sidste år holdte min mormor og morfar og min familie juk hver for sig og der kom min mors storebror ud til min mormor og morfar og så kom min fars lillebror ud til os.
Hvad får du at spise den 23. december? Risengrød.
Hvor mange gaver ønsker du dig i år (tal, sådan cirka)? Cirka 20 vil jeg tro. 
Nævn tre af de ønsker du bare vil have (punktum imellem tingene). Stjernetegnskrus. Scrubs minus sæson 1. Pandora vedhæng.
Nævn tre ting du godt kunne vente med at få (punktum imellem tingene). De unge mødre dvd sæson (1+2) og (3+4).  Bluser. Hyggesokker.
Glæder du dig til jul. Hvorfor/hvorfor ikke? Ja, jeg glæder mig meget til jul, fordi det er så hyggeligt at være sammen med familien og det er rart og så hvis der er sne er det bare endnu mere hyggeligt. Maden dufter og så så godt.
Hvad er dit ynglingsjuleslik? Kandiserede æbler. Det er både sundt og usundt.
Skal du se julekalender i tv? Ja jeg skal både se DR1 som sender Nissebanden i Grønland og TV2 som sender Ludvig og julemanden.
Hvilken dato får du juleferie? Den 21. december, som er en onsdag.

Har du kalenderlys? Jeg har ikke mit eget, men vi har nogel, så svaret må være ja.
Jeg håber at du vil besvare mine spørgsmål og kopiere dem, så jeg ikke skal sidde med dem ved siden af mig.






Klokkeblomst må også godt sprede lidt juleglæde/julehygge


Jaja. Nu er hyggen har ENDELIG.

Jeg vil snart skrive igen.
Lige lidt fra Peters Jul næste gang.

1 kommentar:

  1. Hvad skal du lave i juleferien? Slappe af, måske læse til eksamen
    Skal du have nogle julekalendere? Ikke lige, nej
    Hvis du får adventsgaver, får du så også gaver den 23. og 24. december. Hvorfor/hvorfor ikke? Ja, tradition
    Hvad plejer du at få til aftensmad juleaften? Vi plejer at få flæskesteg og and med almindelige hvide kartofler og brune kartofler og almindelige chips og menuchips og ris alá mande.
    Hvem plejer du at være sammen med juleaften? Det er lidt forskelligt, men min mor, far, min storesøster og min mormor og morfar og så mine to onkler. Sidste år holdte min mormor og morfar og min familie juk hver for sig og der kom min mors storebror ud til min mormor og morfar og så kom min fars lillebror ud til os.
    Hvad får du at spise den 23. december? Risengrød.
    Hvor mange gaver ønsker du dig i år (tal, sådan cirka)? 100? :D
    Nævn tre af de ønsker du bare vil have (punktum imellem tingene). Bøger. Serier. Spinning ringe.
    Nævn tre ting du godt kunne vente med at få (punktum imellem tingene). Film. Wii spil. Playstation spil.
    Glæder du dig til jul. Hvorfor/hvorfor ikke? Ja, jeg glæder mig meget til jul, fordi det er så hyggeligt at være sammen med familien og det er rart og så hvis der er sne er det bare endnu mere hyggeligt. Maden dufter også så godt.
    Hvad er dit ynglingsjuleslik? Det har jeg ikke lige tænkt over.
    Skal du se julekalender i tv? Det ved jeg ikke, måske?
    Hvilken dato får du juleferie? Det ved jeg faktisk ikke.

    Har du kalenderlys? Jeps, regner med at få mit eget også.

    SvarSlet