mandag den 7. november 2011

1 fast læser

God eftermiddag.
Klokken er 17:36 og du er anholdt. Nej det er du ikke. Jeg har fået min første faste læser og det er en person som jeg kender rigtig godt. Hvem tror i det er? Min søster, nej det er det ikke. Det er min kusine. Så tak til hende. Jeg skal snart spise fordi min mor skal til banko. Min far skal til bestyrelsesmøde og så skal jeg være alene hjemme med min søster. Og så skal en af mine venner måske flytte tættere på mig. Det er jo dejligt. På torsdag skal min klasse og jeg til "økolariet" også kaldet Trefor i Vejle, det gider jeg ikke, fordi jeg tror at det blivet kedeligt. Men jeg vil skrive mere om det torsdag eller fredag. Min mormor har fødselsdag på mandag og så skal vi derud, så jeg får nok ikke skrevet mandag, men i kan høre om det tirsdaag eller onsdag i næste uge. Vi fik nye pladser i fredags, så nu sidder jeg ved siden af en der hedder Maria, som jeg er rigtig meget sammen med, efter skole og i frikvarterne.
Jeg ser "Cake Boss" og "Cupcake Søstre" på TLC. Det er noget med kager og sådan noget. "Cake Boss" er noget hvor de laver kager som forstiller alt muligt. Idag skulle de lave en kæmpe sandal, i får et billede senere, og det vejede 1 ton og de var "kun" 10 mand til at løfte den, det er alligevel 100 kg de løftede hver. Den blev flot. "Cupcake Søstre" er noget med Cupcakes og så sidste gang jeg så det, ville de ovarraske deres forældre med et kæmpe "cupcakes billede" af dengang deres forældre blev gift, for de havde 40 års bryllupsdag. Så ser ejg også meget "De Unge Mødre" på Kanal 4 klokken 15:10 til 16:05, så der bliver sendt to afsnit om dagen.. Jeg tror godt at i ved hvad det er, men til dem som ikke ved det, er det unge mennesker som er mødre eller gravide, altså kommende mødre. Jeg ser det fordi jeg synes det er sjovt og det ja er sjovt. Så ser jeg selvfølgelig også alt muligt andet, men det er de tre ting som jeg ser mest.
Hvad ser du mest?
Nu kommer billedet af sådan en slags sandal de skulle lave i "Cake Boss"
De er så nice.

2 kommentarer:

  1. Du har da ikke sagt noget om at det er økolariet.. Det er fint nok, ikke så kedeligt som trefor!

    SvarSlet
  2. Det er stadig Trefor. Der stod: På torsdag skal min klasse og jeg til "økolariet" også kaldet Trefor i Vejle, det gider jeg ikke, fordi jeg tror at det blivet kedeligt.
    På torsdag skal min klasse og jeg til "økolariet" OGSÅ kaldet for TREFOR.
    Så "økolariet" er det samme som Trefor.

    SvarSlet