torsdag den 11. juli 2013

Sommerferie planer

Hey....

Hvilke sommerferie planer har jeg? Jeg har ingen sommerferie planer. Jeg skal hverken i sommerhus eller på ferie :'(

Hvorfor ikke? Dels pga. at min mor ikke har ferie, min far skulle lige pludselig på arbejde og så har vi ikke gjort det i 14 år (min levetid) og hvis vi har, så har det været dengang jeg var lille (måske 1-3 år gammel) og ikke kan huske det.

Hvornår tager i så på ferie eller i sommerhus? Det gør vi i efterårsferien. De sidste par mange år har det været i Nørre Nebel (ved vestkysten - i Jylland). Sidste år var vi i et sommerhus på Sydsjælland og i år har vi valgt at tage til Lolland.

Hvordan har du det med ikke at have været på sommerferie i din levetid? De første 10 år af mit liv kan jeg ikke rigtigt huske hvordan jeg havde det med det, men nu her de sidste 4 år, er jeg begyndt at synes det er træls. Dels fordi min mor jo ikke har ferie, men også, fordi der er mange fra min tidligere klasse (forklaring kommer senere) der "tit" har sagt de glæder sig til sommerferien, fordi der skal de det, det, det, det og det og når de så spørger en hvad man selv skal kan man ikke andet end at sige "Jeg skal bare være hjemme" eller "Jeg skal være hjemme i hele ferien" og hvis de så spørger hvorfor, så kan man igen kun sige "Fordi min mor ikke har ferie" eller "Min mor har ikke ferie i vores sommerferie"
Så....jeg synes det er ret træls. Men, men, men, men....min mor har lovet mig at vi tager på ferie næste år i min sommerferie, så det glæder jeg mig meget til.

Hvad får du så tiden til at gå med derhjemme? Ikke noget. Jeg sidder bare herhjemme og keder mig :|



Hvad skal du i sommerferien? Skriv gerne en kommentar :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar