mandag den 15. juli 2013

Blog challenge #3

 
Dette er min hjemmelavet version af en blog challenge over 30 dage.
Håber i nyder den :-)
 
I dag i blog challenge er det "Beskriv dit ynglings smykke" og mit ynglings smykke er en halskæde hvor vedhænget er min afdøde oldemors ørering og min søster har et magen til. Det er min mormor der fik det lavet til os i sin tid. Det betyder noget særligt for mig, fordi så ved jeg at når jeg går med det så selvom hun ikke er her mere, så er hun her alligevel (jeg håber du forstår hvad jeg mener) og derfor har det en helt speciel betydning for mig. Det er svært at beskrive hvordan det ser ud, men jeg kan lige smide et billede op i morgen, når jeg laver min blog challenge :-)
 
Ja...altså jeg har ikke rigtigt så meget mere at fortælle om det, så jeg vil bare gerne lige sige at du må have det godt indtil vi ses i morgen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar