torsdag den 11. juli 2013

Forklaring på "min tidligere klasse"

Godaften :)
I det tidligere indlæg jeg skrev i dag, der skrev jeg på et tidspunkt "min tidligere klasse" og skrev også at i ville få en forklaring på det og det er simpelthen det jeg vil give jer nu :)

Jo altså....det startede med en ny skolereform her i byen (Fredericia, der jeg bor) med at skolerne i Fredericia Kommune skal "samles" så en skole bliver for 0.-6. klasse og en anden bliver for 7.-9. klasse og så er der også nogle skoler der bliver lukket.

Skansevejens Skole (der jeg gik fra 4.-7. klasse): Det bliver nu (efter sommerferien) en skole, hvor elever i 0.-6. klasse skal gå.

Treldevejens Skole (har aldrig gået der - endnu): Det bliver nu (efter sommerferien) en skole, elever i 7.-9. klasse skal gå. Men i modsætning til Skansevejens Skole, kommer der forskellige linjer man skal vælge sig ind på. Man skulle hver især vælge tre linjer man gerne ville ind på.

Jeg synes dog ikke, jeg vil til at beskrive alle linjerne man kunne vælge. Jeg vil hellere beskrive den linje jeg er kommet ind på, meget mere end jeg ville hvis jeg skulle beskrive alle.

Nå men altså....jeg kom ind på den linje der hedder "Art & Udtryk" og det var min første prioritet, så det er jeg bare super glad for. Linjen "Art & Udtryk" er en linje, som....ja handler om at være kreativ og udtrykke sig (måske gennem noget skuespil/drama).
Jeg ved dog ikke hvordan undervisningen osv. bliver i forhold til linjen, da vi ikke har fået besked omkring det.

Men fordi vi har skulle vælge en linje, så har det også resulteret i at klassen skulle splittes op og det er noget, man godt har kunne mærke de sidste uger op til ferien (fik ferie d. 28. juni) og det var ikke helt så sjovt at sige farvel til hinanden, som det kunne have været og der røg da også et par tårer ud af øjnene på pigerne (drengene var heldigvis gået), men alt i alt så var det en "lortedag!!!"

Vi ses og ha' det godt så længe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar