fredag den 19. juli 2013

Blog challenge #6 & #7

Dette er min hjemmelavet version af en blog challenge over 30 dage.
Håber i nyder den :-)
Først vil jeg gerne beklage at jeg ikke fik skrevet i går, men jeg ...ja fik ikke lige gjort det.

#6: "En veninde der er som en søster" og det må blive min veninde Line, som jeg har kendt i 5 år og vi mødtes for første gang, da vi skulle hente min søsters veninde og hendes lillesøster (Line), for vi skulle i Legoland i anledning af min søsters 18-års fødselsdag (et par dage efter).
Line er bare en veninde der altid er der for en, man kan stole på hende og hun er bare den bedste veninde jeg nogensinde har haft.
 
#7: "Ynglings tv-serie" og det er helt klart "Ghost Whisperer" og det er det, fordi det er bare.....den bedste tv-serie jeg nogensinde har set. Det handler om Melinda der har en evne der gør at hun kan se ånder/spøgelser, som ikke går ind i lyset (svært at forklare).
Men jeg synes helt bestemt at du skal se traileren til sæson 1 og så overveje at begynde at se den.'
 
I morgen er det "Vil du gerne giftes"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar