lørdag den 21. januar 2012

Bla bla bla

Jeg keder mig. Hvad skal jeg lave i weekenden?
Jo ser du, idag skal jeg se vampyr film/serier det meste af tiden med min søster og en god ven vi begge to kender. Så skal jeg have pizza til aftensmad og det skal min sæster også. Det tror jeg ikke min mor og far skal, men måske.
Så skal vi se håndbold klokken 18 i aften Danmark mod ?
Jeg har lige hørt Vågner i natten med Dodo and the dodo's live.
Imorgen skal jeg til min morfars 65 års fødselsdag. Han får sin egen gave af mig og sit eget kort også kun fra mig. Jeg vil ikke skrive hvad han får af mig, fordi det gider jeg ikke.
Så skal jeg bare slappe af resten af tiden ligefra vi kommer hjem imorgen til jeg skal tidligt op og i skole mandag. Og jeg skal være duks. Det gider jeg ikke.
Nu skal jeg ikke høre mere musik tror jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar