søndag den 15. januar 2012

Bla bla bla

Ja overskriften siger jo næsten det hele. Idag havde jeg lige pludselig lyst til at skrive og så tænkte jeg det gør jeg, men hvad sker der så. Jo ser du så sker der jo netop det at når jeg skal til at skrive ved ejg selvfølgelig ikke hvad jeg skrive om, så meget kort indlæg idag, men måske kommer det til at blive langt alligevel. Nu løb jeg tør for ideer igen. Jeg ser TV2 i anledningen af Dronning Margrethe's 40 års jubilæum ig nu tlnker du sikkert er du royalist og nej det er jeg ikke, men der er ligesom ikke så meget andet i tv i denne her weekend. Noget helt andet er at jeg skal lave wok i aften og det er jo egentlig meget nemt, så kender du en opskrift der er lidt udfordring i så skriv gerne lige en kommentar.
I morgen er det mandag igen, igen, igen og jeg glæder mig til at have dansk, hvilket sker meget sjældent, men det gør jeg fordi vi har faglig læsning sammen med b-klassen og det er faktisk sjovt, fordi da jeg fandt ud af at vi skulle have faglig læsning troede jeg vi skulle læse en fagbog og skrive hvad den handler om, men nej, vi skulle nemlig læse en lille tekst og svare på spørgsmål til teksten, så det er okay.
Tak for idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar