søndag den 15. april 2012

Spørge søndag

Nu er det igen blevet søndag og det er igen blevet tid til Spørge søndag, men inden jeg går igang vil jeg bare lige sige, skriv nogle spørgsmål, som jeg kan svare på i har jo en hel uge (næsten) til at skrive og tænke over nogle. I er også velkommen til at være med i Spørge søndag.  I har fra NU af og helt til på LØRDAG til at finde på nogle nye spørgsmål, jeg tager ca. 5-6 stykker, som jeg udvælger blandt jer der skriver en kommentar til det her indlæg, og inden jeg begynder med at svare på dem, så skriver jeg hvem jeg har taget spørgsmålene fra og så sørger jeg for at der kommer et link til jeres blog, enten ved jeres navn som jeg starter med at skrive eller også kommer linkene eller linket til sidst i blogge. Nå, men nu vil jeg så svare på nogle spørgsmål, som jeg selv skal finde på.
1: Hvilken by bor du i? Fredericia
2: Hører du meget musik? Ja.
3: Synger du med på de sange du hører? Ja, hvis jeg kender dem.
4: Kan du godt lide, at hører nyt musik? Ja, det er altid spændende, for så kommer man måske til at kunne lide nogle helt andre musikgenre end man er vant til.
5: Vil du gerne have at dine følgere, kommer med forslag til musik du kan hører? Ja, det må de meget gerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar