tirsdag den 24. april 2012

Hurtig update

Hej. Fik nye pladser i skolen igår, sidder nu ved siden af Mikkel F. Det er okay. Idag havde vi natioal test i matematik og satser på det gik godt, skal have dansk, kedeligt, og engelsk, okay godt, og multimedieværksted (valgfag med computere), også okay, godt. Onsdag skal jeg have vikar i dansk, da vores klasselærer skal til cykellist finale nede i byen. Torsdag skal jeg møde klokken 10:15 og så skal vi igen have vikar, og når vi møder skal vi se American Pie, og så skal jeg have engelsk og så har jeg fri. Fredag skal jeg kede mig i musik og kristendom og så har jeg historie, hvor vi skal se Drengene fra Sankt Perti færdig og så skal vi fortsætte med vores projekt om 2. verdenskrig. Jeg er sammen med Maria, Sofie, Nicoline og Emma og vi har om den 29. august 1943.
Vi laver et power point show. Fremlæggelsen, skal vare ca. 15-20 minutter lang.

Det var en hurtig update herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar