fredag den 6. april 2012

Spørge søndag

Nu vil jeg, lave en lille "leg" her i blogland og det vil jeg kalde for "Spørge søndag" og det går sådant set kun ud på at du, som læser, skriver nogle spørgsmål i kommentarboksen og så udvælger jeg de bedste og så skriver jeg spørgsmålet og svarer på dem om søndagen. I får så en hel uge til at skrive spørgsmål. I kan starte med at skrive spørgsmål fra idag og så får i til på søndag. Hvis du vil være med til denne her lille leg, så skriv en kommentar til det her indlæg. På søndag vil jeg så svare på nogle af de spørgsmål du er kommet med, og så på søndag til næste søndag kan du så skrive spørgsmål, som jeg skal svare på.
Jeg håber der er nogle der vil være med og jeg håber selvfølgelig også at du vil komme med nogle spørgsmål.
Hvis du vil være med, så må du gerne lige tilføje min blogadresse i dit indlæg.
Hvis der ikke er kommet nogle spørgsmål på søndag, så tager jeg bare lige nogle og så håber jeg på, at der er kommet nogle spørgsmål til næste søndag.
Vi ses på søndag til "Spørge søndag"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar