tirsdag den 4. oktober 2011

Kedelig dag

Idag har været sååå kedelig, fordi...

Vi skulle have 2 timers matematik. Hvad sker der lige for det. Det var bare så kedeligt.
Så skulle vi have 2 timers dansk, det var i det mindste sjovere end matematik.
Så skulle vi (desværre) kun have 1 times engelsk. Ærgeligt. Engelsk er mit ynglingsfag, sammen med hjemkundskab og en lille smule sløjd.
Så jeg havde fri klokken 1, nogle af de andre fra min klasse havde fri klokken 3, fordi de skulle have valgfag.
Jeg har først valgfag i 3. og 4. semester. 3. semester er fra juleferien til påskeferien og 4. semester er fra påskeferien til sommerferien.
I 3. semester skal jeg have sløjd og i 4. semester skal jeg have muliti-medieværksted, som er noget med computere og hvordan man kan lave alle mulige forskellige sjove ting på computeren.

I morgen skal jeg have: 1 times matematik.
1 times engelsk.
2 timers dansk.
Og så skal jeg have 2 timers hjemkundskab. Vi skal lave grovboller (tror jeg nok det var)
Jeg har fri efter hjemkundskab :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar