søndag den 2. oktober 2011

Bruno Mars - Marry You

Jeg kan godt lide Bruno Mars og sangen Marry You. Der er et link her til sangen, og musikvideoen, jeg synes i skal se videon samtidig med at i hør den.
Bruno Mars - Marry You musikvideo det er ikke ham man ser der synger, men Bruno Mars. Den varer 3:06 minutter.
Jeg har lyst til en softice...ærgeligt. Solen skinner, vi skifter tagvinduer, det blæser lidt, jeg sidder inde og min mor ser håndbold inde, min far skifter vinduer og så hjælper hans svoger og min morfar til, jeg ved ikke om min morfar er her endnu eller om han er taget hjem (tror han stadig er her), ved ikke hvor jeg kan få en softice i nærheden (ved en butik der har åbent nu).
Om lidt skal jeg ud og gå med en af vores hunde, da min søter er i Kolding og gå sammen med en hun kender, og deres hunde.
Så må jeg nøjes med en isvaffel fra vores fryser. Nedtur, når man har lyst til softice :O

Ingen kommentarer:

Send en kommentar