søndag den 2. oktober 2011

Hej

Hej :)
Jeg er ny her på blogspot.com, så jeg vil gerne begynde med bare lige at lave en lille præsentation om mig selv først.

Jeg hedder Lecia. Jeg har hørt om blogspot, på VlogTeensDK for jeg ser videoerne engang imellem og så er der nogle der har en blog. Så har min søster også en og så tænkte jeg det kunne være spændene at prøve.
Jeg kan godt lide at have engelsk og hjemkundskab i skolen, for vores engelsk lærer er rar, og så er det bare hyggeligt at lave mad i hjemkundskab.
I onsdags lavede vi indbagte pølser (ligesom pølsehorn) og onsdag i uge 38 lavede vi kanelsnegle.

Jeg vil ikke ligefrem blogge hver dag, men jeg vil prøve og gøre det så tit som muligt. Når jeg er ældre vil jeg lave nogle giveaway.
Jeg håber på at jeg vil komme til at kunne lide at blogge, og her i starten vil jeg nok gøre de, når jeg lige synes der er noget i bliver nød til at hører om.
Der er kun to uger til efterårsferien nu og det glæder jeg mig meget til, for det er den eneste ferie min mor og far har sammen i år.
Jeg håber jeg får nogle "faste læsere", men man ved jo aldrig, men mon ikke der kommer nogle.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar