tirsdag den 26. juni 2012

7. klasse på programmet

Hej derude. Jeg har fået mit Vi Unge blad idag. Det var et lille sidehop (spring).
Jeg har fået det nye skema og nu står der 7.A på skemaet. Det er underligt. Da jeg jo skal i syvende, hvilket du nok kan regne ud, får i lige mit skema, lærer, og valgfag.

Mandag:
Matematik
Matematik
Idræt
Idræt
Tysk
Tysk

Tirsdag:
Dansk
Dansk
Biologi
Biologi
Tysk
Dansk

Onsdag:
Præst
Præst
Engelsk
Engelsk
Dansk

Torsdag:
Fysik/kemi
Fysik/kemi
Dansk
Engelsk
Geografi
Historie
Historie

Fredag:
Dansk
Dansk
Matematik
Matematik
Valgfag
Valgfag.

Lærere:
AR = Anette - biologi
SN = Søren - dansk, historie
BU = Annemette - engelsk, geografi
LH = Ingelise - tysk
KP = Kurt - matematik, fysik/kemi
PH = Peter & GB=Gitte - idræt

Mine valgfag:
1. semester = Filmværksted (min 4. priotet)
2. semester = Keramik (det valgte jeg ikke)
3. semester = Stand-up (som den eneste pige fra min klasse)
4. semester = Drama (min 2. priotet)
Min første priotet var Stopmotion.

Det var det. Vi ses næste gang her på bloggen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar